dimarts, 2 de setembre del 2008

FAT BOTTOM BAG

Aquí teniu la meva primera fat bottom bag. El patró el vaig treure del blog de la Samanta. Ja la tenia feta, però em faltava acabar-la: posar-li les nanses i la floreta... al final li he regalat a una amigueta d'en jan, que va celebrar els seus 6 anyets i ens va convidar a una fiestuqui... li vam posar dins un pintaungles i un pintallavis de la kitty i no vegis quin èxit!!!


Aquí teneis mi primera fat bottom bag. El patrón lo saqué del blog de Samanta. Ya la tenía hecha, pero me faltaba acabarla: ponerle las asas y la florecita... al final se la regalé a una amiguita de jan, que celebró sus 6 añitos y nos invitó a una fiestuqui... le pusimos dentro un pintauñas y un pintalabios de kitty y no veas qué éxito!!!

6 comentaris:

  1. Hola!
    Que bien te ha quedado la bolsa! Ya me imagino la Niña ha de ver estado mas que feliz! las asas son una monada tambien y el detalle de la flor!

    cariños!

    ResponElimina
  2. Hola!!! Que bonito te ha quedado el bolsito!! Una moneria!!! La niña a la que se lo regalaste debe de estar super feliz con su bolsito nuevo!!! :) Y las zapatillas a ganchillo que pasada!! Aunque te salieran de bebe son una pasada de bonitas!! :)
    Besoss

    ResponElimina
  3. hola!
    m'encanta la bossa... és ganxet oi?
    tens el patró? es que tinc unes nanes a casa que hi quedarien de fàbula...
    per cert, t'he afegit a la meva llista de links...

    ResponElimina
  4. gràcies noietes, estic molt contenta que us agradi!!
    belén com que soc novata amb els blogs estic una mica perduda amb la comunicació... per si de cas, deixo aquí el link de la bossa, encara que en el post també hi havia la referència del blog de la samanta
    http://bp2.blogger.com/_L40UhYdsg7w/R5YfHynHBbI/AAAAAAAAAts/kyiqpwrDG-s/s1600-h/fat+bottom+bag.jpg
    i també t'ho posaré en un comentari al teu blog. Gràcies per incloure'm a la teva selecta llista, quin honor!!!

    ResponElimina
  5. Ei Sònia! Aquí la Mir!

    T'he trobat pel blog de la Belen.

    M'agrada com t'ha quedat el bolset! Jo també el vaig fer, però de color vermell! I m'el vaig quedar jo! jajaja
    Ara en tinc en ment un de color mostassa, però no sé si l'acabaré... l'estiu diuen que s'acava...

    Petontz i sort a la vida!

    ResponElimina
  6. Pero qué mono por favor!!!!!! Yo tengo uno previsto con sus asas preparaditas y todo eso pero será después de cerrar algunos temas laboriles pendientes. Espero que me quede por lo menos la mitad de rebonito que el tuyo ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.