dilluns, 16 de març del 2009

1r objectiu SAL Love You Mom

Aquí el teniu, el ram de floretes era el primer objectiu d'aquesta setmana... Les flors i el llaç eren blancs però els he fet rosa perque la roba és beige i pràcticament no es veia el blanc... De sopotocientos mil fils que tinc, com era d'esperar només en tenia exactament 1 que em coincidís en numeració... o sigui que faré una adaptació dels colors, perque en temps de crisi s'ha d'aprofitar tot :-)

*-*-*-*-*-*-*-*
1º objetivo SAL Love You Mom
Aquí lo tenéis, el ramo de florecitas era el primer objetivo de esta semana.... Las flores y el lazo eran blancos pero las he hecho rosa porque la tela es beige y prácticamente no se veía el blanco... De sopotocientos mil hilos que tengo, como era de esperar sólo tenía exacatamente 1 que me coincidiera en numeración, o sea que haré una adaptación de los colores, porque en tiempo de crisi hay que aprovecharlo todo :-)

2 comentaris:

  1. t'ha quedat molt bé! no sabia que també sapiguessis fer punt de creu.. caram noia!


    petons

    ResponElimina
  2. hola sonieta!
    veo tu objetivo, me gusta cómo te quedan los colores. a mi tambien me pasó igual, solo tenía un color que coincidiera... pero amos, que así son todos super-personales, no crees?
    ya tenemos el siguiente objetivo, ala a bordar!!
    besos

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.