dimecres, 25 de març del 2009

2n objectiu SAL Love You MOM, part del 3r... i més

He modificat una mica el segon objectiu del SAL per a que posés "MARE" en català, és el que es llegeix primer i he pensat que havia de ser en l'idioma que surt de l'ànima... o de la mare, també :-) també he modificat el "mère" en francès, perque li faltava un accent... i em queda pendent d'encabir-hi un "madre" perque el castellà també s'hi ha de posar, en un gràfic multilingüe :-P
com que li vaig demanar a l'ari el gràfic sencer, per tenir controlada tota la feina a fer (com que feia molt de temps que no feia pdc tenia por de no poder seguir-lo) ...reconec que m'he desmadrat... ja només em queden un parell de "momis",..., ups!! va haver-hi una nit que vaig estar esperant el meu home que arribava tard de la feina i una mica més i l'acabo, em fotran fora del SAL!!!

*-*-*-*-*-*-*

2º objectivo SAL Love You MOM, parte del 3º... y más
He modificado un poco el segundo objetivo del SAL para que pusiera "MARE" (madre en catalán), es lo que se lee primero y pensé que tenía que ser en el idioma que sale del alma... o de la madre, también :-)
también he modificado el "mère" en francés, porque le faltaba un acento ... y me queda pendiente poner un "madre" porque también habrá que poner el castellano, en un gráfico multilingüe :-P
como le pedí a ari el gráfico entero, para tener controlado todo el trabajo por hacer (al hacer mucho tiempo que no hacía pdc tenía miedo de no poder seguirlo)... reconozco que me he desmadrado... ya sólo me quedan un par de "momis",..., ups!! hubo una noche que estuve esperando a mi marido que llegaba tarde del trabajo y un poco más y lo acabo, me echarán del SAL!!!

1 comentari:

  1. Però això que es???? Si ja l'has acabat!!! Ay ay ay....bé, no passa res jeje, et perdono per que t'ha quedat preciós.

    Petonets.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.