dilluns, 11 de maig del 2009

tejijuntasGranny - objectiu 1

Ja tinc preparats els 5 primers quadradets de la bossa que fem en el primer treball juntes de grannymaniaencastellano, però no hi ha manera de pujar les imatges... serà el senyor blogger?? serà la meva connexió?? avui estic castigada sense veure mooltes de les imatges dels vostres blogs... snif snif, quina peneta... us dec unes fotos, a veure si al vespre puc, des de casa...

[Edito: aquí teniu les fotos... per fi!!!]
[i aquí teniu el link a grannymaniaencastellano amb el meu objectiu publicat]



*-*-*-*-*-*-*
Ya tengo preparados los 5 primeros cuadraditos del bolso que hacemos en el primer trabajo juntas de grannymaniaencastellano, pero no hay forma de subir las imágenes... será el señor blogger?? será mi conexión?? hoy estoy castigada sin ver muuuchas de las imágenes de vuestros blogs... snif snif, qué penita... os debo unas fotos, a ver si por la noche puedo, desde casa...
[Edito: aquí teneis las fotos... por fin!!!]
[y aquí tenéis el link a grannymaniaencastellano con mi objetivo publicado]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.