dimarts, 9 de juny del 2009

tejijuntasGranny

A grannymaniaencastellano ja s'ha penjat com acabar-la (nanses i folre) però a mi encara em quedava ensenyar-vos la foto de les dues cares de la bossa. Ara ja la tinc unida i amb el voltant d'onetes. En quant la tingui ok, us l'ensenyo acabada.En grannymaniaencastellano ya se ha colgado cómo acabarla (asas y forro) pero a mí todavía me quedaba enseñaros la foto de las dos caras de la bolsa. Ahora ya la tengo unida y con el borde de onditas. En cuanto la tenga ok, os la enseño acabada.

2 comentaris:

  1. segur que et quedarà molt maca amb el folre i tot!
    ja ens l'ensenyaràs...

    petons

    ResponElimina
  2. muy bonito soy yo tu amiga del intercambio zakka la bolsa ya esta casi terminada y una de las cosas que va a ir dentro tambien espero te gusten en breve o terminare todo y te lo enviare

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.