dimarts, 18 d’agost del 2009

ja he rebut els quadradets d'AGOST!!!

Van arribar a mataró el dia 4, però jo era fora...

la setmana passada no vaig poder passar per correus perque tinc la mala costum de treballar i els de correus fan un bonic horari de 8:30 a 14:30 (o sigui obren quan jo ja he marxat a bcn i tanquen quan jo encara no he arribat) o sigui que ahir vaig enviar a la family a recollir el paquet perque no era plan que els quadradets tornessin a madrid...

que si...que ja paro de fotre el rotllo... que son molt macos!!! me'ls envia l'aniusky, acompanyats d'un guarda-kleenex i una nota molt carinyosa, moltes gràcies wapa!!!


*-*-*-*-*-*-*
Llegaron a Mataró el día 4, pero yo estaba fuera...

la semana pasada no pude pasar por correos porque tengo la mala costumbre de trabajar y los de correos hacen un bonito horario de 8:30 a 14:30 (o sea abren cuando yo ya me he ido a bcn y cierran cuando yo todavía no he llegado) o sea que ayer envié a la family a recoger el paquete porque no era plan que los cuadraditos volvieran a Madrid...

que si... que ya paro de dar la lata... que son muy bonitos!!! me los envía aniusky, acompañados de un guarda-kleenex y una nota muy cariñosa, muchas gracias wapa!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.