dilluns, 19 d’octubre del 2009

La Laura ja ha acabat la colxa solidària!!!

Si noies, l'hem feta entre totes, però ella l'ha cosit, l'ha folrat i li ha posat un viu... deixant-la així de repreciosa...

Feu-hi una ullada, en el seu flickr hi ha totes les fotos, veureu quina delícia... aviat ens informarà de com organitzarà la rifa i d'on aniran a parar els diners recaptats...

Ja sabeu, tota la info a HelloMizu. Gràcies Laura, per deixar-nos col·laborar en un projecte tan bonic!!!

*-*-*-*-*-*-*

Si chicas, la hemos tejido entre todas, pero ella la ha cosido, la ha forrado y le ha puesto un borde... dejándola así de repreciosa...
Echádle un vistazo, en su flickr están todas las fotos, veréis qué delicia... pronto nos informará de cómo organizará el sorteo y de dónde irá a parar el dinero que recaude...
Ya sabéis, toda la info en HelloMizu. Gracias Laura, por dejarnos colaborar en un proyecto tan bonito!!!

1 comentari:

  1. Una passada de colxa, a que sí? I folrada!! Enveja em feu que jo no vaig poder enviar-li els quadradets que li vaig fer perquè tenia 'overbooking' de voluntàries i els tinc al calaix esperant una segona oportunitat.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.