dimarts, 27 d’octubre del 2009

Què tinc entre mans? tapetes!!



Ja us vaig explicar que m'havia aficionat als tapetes, més que res per aprofitar el fil de les mil ideas de ganchillo, però em sembla que en seguiré fent, perque m'agrada molt com queden... Els he posat a sobre d'una cortina de fil que no feia servir i quan n'hagi fet uns quants més els cosiré... Ja us aniré ensenyant les evolucions...




Els gràfics els he tret del blog de la Luna. Us deixo el link a la seva etiqueta de tapetes.

*-*-*-*-*-*
Ya os expliqué que me había aficionado a los tapetes, más que nada para aprovechar el hilo de las mil ideas de ganchillo, pero me parece que seguiré tejiendo, porque me gusta mucho cómo quedan... Los he puesto encima de una cortina de hilo que no utilizaba y cuando haya tejido unos cuantos más los coseré... Ya os iré mostrando las evoluciones...
Los gráficos los he sacado del blog de
Luna. Os dejo el link a su etiqueta de tapetes.

3 comentaris:

  1. Tapetitos! ♥
    Jo també sóc aficionada, encara que quan ho dius sembla molt marujilla, però els de colorins queden molt xulos.

    ResponElimina
  2. Ei tu, tapetera!!!

    T´envio un link q suposo t´interessa!

    http://liuiae.blogspot.com/2009/10/mantas-por-doquier.html

    Venga, granny granny!

    Per cer, t´aviso que estic a punt de desenterrar el ganxet... no tinc nio idea de com es fa, pero voy a experimentar! jejejeje es que vull fer alguna coseta q he vist!!!

    ResponElimina
  3. creen addicció total!!!
    ara hauré de canviar la llana pel perlé :-~

    ivette->els de la mademoiselle alex ja els hi tinc preparats, he de demanar-li l'adreça i cap a paris que se'n van :-)

    alhana-> ets una MARUJA!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.