divendres, 5 de febrer del 2010

experimentant: guants sense dits



una prova feta en un anar i tornar mataró-bcn en bus...
En v-stitch i teixits en rodó, són ràpids i fàcils de fer.
Me'ls vaig fer per a mi, ja que eren una prova i a més em feia il·lusió tenir-ne uns, tant que els havia vist per internet i no me n'havia fet mai cap... i ara em fa coseta estrenar-los... tonta que és una :-)
---------------------------
una prueba hecha en un ir y volver mataró-bcn en bus...
En v-stitch y tejidos en redondo, son rápidos y fáciles de hacer.
Me los hice para mí, ya que eran una prueba y además me hacía ilusión tener unos, tanto que los había visto por internet y no me había hecho nunca ninguno... y ahora me hace cosita estrenarlos... tonta que es una :-)

2 comentaris:

  1. ostres sonia , son de ganxet no ???? son curiosos,sempre els havia vist de mitxa.

    ResponElimina
  2. Jo em vaig fer uns l'any passat i em fa vergonya dur-los fora de casa... Es veu que la tonteria es propaga. ;-)
    T'han quedat molt xulos! I en temps rècord!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.