dijous, 18 de febrer del 2010

SAL Love You DAD - 1r objectiu

Amb uns quants dies de retard... aquí teniu el primer objectiu (i si em descuido gairebé l'únic :-) )
Em vaig animar amb la D de DAD com que era igual que la primera, doncs ja la vaig acabar...
Li vaig canviar un VATER per PADRE i un PADRE per PARE... i els colors són adaptats al que tenia al costurero... per variar, ja em coneixeu... costumitzant jajaja
Quina il·lusió em farà portar-los a emmarcar juntets: el del papa i el de la mama, ai que fava que sóc ...
--------------------------
Con unos días de retraso... aquí tenéis el primer objetivo (y si me descuido casi el único :-) )
Me fui animando con la D de DAD al ser igual que la primera, pues ya la acabé...
Le cambié un VATER por un PADRE y un PADRE por PARE... y los colores son adaptados a lo que tenía en el costurero... para variar, ya me conoceis, costumizando... jajajaja
Qué ilusión me hará llevarlos a enmarcar juntitos: el del papa y el de la mama, ay que tontita que soy...

3 comentaris:

  1. Sí que el tens avançat! Amb tots els respectes amb els idiomes, a mi allò de Vater no m'acaba per a tindre-lo penjat a casa, has fet bé... ;-)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.