divendres, 26 de març del 2010

arrebato de pasión

vaig anar a la plaça a buscar perlé i vaig acabar comprant això... acrílic acotonat, en groc, verd caqui i matisat groc-verd-taronja... mmmm


a part del perlé of course...

i s'està convertint en una bossa Inga... és un regal, per una persona important :-)
Se m'ha acabat el verd... me l'he pulit en una setmana, n'hauré de comprar més perque ja tinc gairebé els 16 quadrats fets, ara els hauré d'afegir... ja us ensenyaré ...

----------------------------------
fui al mercado a comprar perlé y acabé comprando esto...acrílico tacto algodón, en amarillo, verde caqui y matizado naranja-amarillo-verde... mmmm

se está convirtiendo en una bolsa Inga... es un regalo, para una persona importante :-)

se me ha acabado el verde... me lo he pulido en una semana, tendré que comprar más porque ya tengo casi los 16 cuadraditos hechos, ahora los tendré que unir... ya os enseñaré...

3 comentaris:

  1. Sonieta quins colors mes macus, i dius que es acrilic-amb-tacte de coto , no hu habia sentit a dir mai. I a mercat trobes llanes bones ??? normalment veig que es llanes de mercat i les dels xinos son molt dolentes almenys aki a girona.

    ResponElimina
  2. ei roser, el fil es diu cotocril o algo així i es 100% acrilic pero te un tacte molt bo, el faig servir per fer amigurumis, fundes de mobil, bossetes,...
    jo sempre compro la llana en aquesta paradeta de la plaça, com que no faig jerseis ni res per anar a la pell, ja en tinc prou per la meva teràpia :-)

    ResponElimina
  3. Me gustan mucho los tonos que elegiste, seguro que te queda genial.
    Estuve mirando tu blog y tejés cosas hermosas. Te felicito.
    Flavia
    http://puntoperdido.blogspot.com

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.