diumenge, 25 d’abril del 2010

per a la irina, experimentant amb boletes

la irina fa avui 7 anys.

Al mes d'octubre, quan va veure unes bossetes que vaig fer per unes col·leguis de la classe (les vaig fer tan ràpid que no vaig fer-los foto), va fer-se la nena gran i em va dir: quan sigui el meu aniversari, me'n faràs una a mi també?

aquí la tens wapa, espero que t'agradi.
Està feta en punt baix i anant-hi intercalant boletes de collaret... sense patró, com sempre :-)

----------------------------------------

irina cumple hoy 7 años.

En octubre, cuando vió las bolsitas que hice para unas coleguis de su clase (las hice tan rápido que no les hice ni foto), se hizo la niña mayor y me dijo: cuando sea mi cumpleaños, me harás una a mi, también?

aquí la tienes wapa, espero que te guste.
Está tejida en punto bajo e intercalando bolitas de collar... sin patrón, como siempre :-)

1 comentari:

Gràcies per deixar-me un comentari.