dijous, 20 de maig del 2010

Inga's Bag

Per fi acabada la Inga's Bag. Aquí teniu el patró. No l'he poguda folrar perque les instruccions que em van passar la gaby de raverly deien que s'havia de fer quan encara has de unir els quadradets i jo ja els havia muntat... la propera si de cas. Perque aquesta ja té destinació: la meva mama, que avui fa anys!!! Li ha agradat mooooolt, diu que hi posarà la labor que estigui teixint...

Por fin acabada la Inga's Bag. Aquí tenéis el patrón. No la he podido forrar porque las instrucciones que me pasó gaby de raverly decían que se debía forrar cuando todavía tenías los cuadraditos por unir y yo ya los había montado... la próxima si acaso. Porque ésta ya tiene destino: mi mamá, que hoy cumple años!!! Le ha gustado muuuucho, dice que la usará para llevar la labor que esté tejiendo...

7 comentaris:

  1. jejeje, també el tinc a la llista. Crec que el ganxet m'agafat i és més cómode de portar que les agulles... tinc el cor dividit! molts petons bonica!

    ResponElimina
  2. Uy, una pregunta: per enganxar les grannies, cóm ho fas? cosint o amb el ganxet? és que no ho he fet mai. Gràcies!

    ResponElimina
  3. Gràcies, ja ho he vist! no sembla difícil, així que ja ho ensenyaré quan estigui muntat! Moltes gràcies una altre vegada!

    ResponElimina
  4. Els grannies ja sempre els afegeixo seguint les instruccions de la Lucy... meravellós aquest tutorial:

    http://attic24.typepad.com/weblog/joining-granny-sqaures.html

    @ Luisilla de res wapa, aquí estic per qualsevol cosa que necessitis

    ResponElimina
  5. Te quedó hermosa!!!!!
    Me da pena sólo para el tejido.... pero tu mamá es la que decide!!!
    Un beso grande!!

    ResponElimina
  6. Ai què xula. Moltes felicitats a la mare de la meua part! Jo també la tinc en cua... algun any la faré. :-)

    ResponElimina
  7. Simply beautiful well done to you! Hugs Suex

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.