dilluns, 11 d’octubre del 2010

pondió pondió!!! les agulles enganxen!!

Ja m'ho vau avisar, ja ho sé!!! però des que me les van regalar només tinc al cap les agulles.
I com que no me les puc endur al bus, en quant tinc els nens al llit, vinga!!! a teixir!!!
I com que només sé fer punt del dret i del revés, els combino i em surt el gra d'arròs, i un canalé gruixut i un tros llis i un tros de punt tonto i després faig uns quadradets... perque tot igual seria massa complicaaaaat :-) i vaig fent tires per després fer-ne mantetes solidàries.
Totes tenim etapes tejeriles vàries, jo ara n'estic passant una d'experimentació amb les agulles, què hi farem... només segueixo fent punts de llibre de ganxet en el bus i així de passada remato culines de perlé...
sònia, posa't les piles que tens els amigurumi per muntar!!!

Ya me avisastéis, ya lo sé!!! pero desde que me las regalaron sólo puedo pensar en las agujas.
Y como no me las puedo llevar en el bus, en cuanto tengo a los niños en la cama, venga!!! a tejer!!!
Y como sólo se hacer punto del derecho y del revés, los combino y me sale el grano de arroz, un canalé gordito, un trozo liso y otro de punto bobo y después hago unos cuadraditos... porque todo igual sería demasiado complicaaaaaado :-) y voy tejiendo tiras para después hacer mantitas solidarias.
Todas tenemos etapas tejeriles varias, yo ahora estoy pasando una de experimentación con las agujas, qué le vamos a hacer, sólo sigo tejiendo puntos de libro de ganchillo en el bus y así de pasada remato culines de perlé...
sònia, ponte las pilas que tienes los amigurumi por montar!!!

5 comentaris:

  1. Em pense que encara no hi ha vacuna per aquesta adicció, de manera que aprofita i gaudeix. I si t'animes a fer "foradets" ja veuràs què diver. :-)

    ResponElimina
  2. hauré de buscar algun tutorial per fer caladets, perque tot el dia amb el punt del dret i del revés, no pot ser :-) jijijiji quin peligru!!!

    alguna recomanació, expertes de les 2 agulles???

    ResponElimina
  3. I tant que enganxen!!! ja ens ho aniràs ensenyant!!

    ResponElimina
  4. No sé quin recomanar-te, jo tinc una revista de l'any de la picor amb 1000 mostres de punt i les explicacions i d'ahí vaig traent. El que ma mare nomena "punt de bebé" és prou senzill i bonic, el tens en el patró de la rebeca blanca que vaig fer de Ravelry.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.