dilluns, 27 de desembre del 2010

preparant el nadal - amic invisible 2 - family

Cada any, la nit de Nadal la passem a casa dels meus sogres. Els petits fan cagar el tió i entre els grans ens fem un amic invisible. Aquest any m'ha tocat la meva cunyada, l'Eva.

Li he regalat un lot de gel & crema hidratant amb olor de mandarina i canyella + un coll que he teixit amb una llana que m'havia deixat ella a veure si en podia fer alguna cosa...

Us agrada??


Cada año la Nochebuena la pasamos en casa de mis suegros. Los pequeños hacen "cagar el tió" y los mayores nos hacemos un amigo invisible. Este año me ha tocado mi cuñada Eva. Le he regalado un lote de gel & crema con olor de naranja y canela + un cuello que he tejido con una lana que me había dejado ella a ver si podía hacer algo... Os gusta?

2 comentaris:

  1. M'encantaria tenir-te d'amiga invisible!!! El coll té uns colors brutals i el gel de mandarina i canyella... ummm

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.