divendres, 3 de desembre del 2010

preparant el nadal - nous regals per teixir

Ja queda menys per Nadal, si noies, ho tenim aquí mateix.

Aquest any serà diferent, el meu gran ja sap qui són els reis (grgrgrgrrr me'n recordaré sempre del "majete" que li ha dit), però està content i tranquil, perquè no haurà de patir perque 3 paios que no coneix de res voltin per la casa mentre ell dorm... enfin...

Doncs això, que encarant les festes se'm presenten uns quants regals per teixir (que no us diré ara... no fos cas que algú dels regalats em llegís...) però per uns quants dies, deixaré aparcats projectes com les mantes solidàries, el ponxo granny, els punts de llibre o el camí de taula de tapetes i em dedicaré a teixir regals invisibles jijijii. Així que us deixo amb 3 idees per teixir cosetes nadalenques que he trobat a http://www.tejiendoperu.com/


Ya queda menos para Navidad, si chicas, ya la tenemos aquí.
Este año será diferente, mi mayor ya sabe quién son los reyes (grgrgrgr me acordaré siempre del "majete" que se lo ha contado), pero está contento y tranquilo, porque ya no sufrirá porque 3 señores que no conoce de nada den vueltas por la casa mientras él duerme... enfin...
Pues eso, que encarando las fiestas se me presentan unos cuantos regalos por tejer (que no os diré ahora... no fuera que alguien de los regalados me leyera...) pero durante unos días, dejaré aparcados proyectos como las mantas solidarias, el poncho granny, los puntos de libro o el camino de mesa de tapetes y me dedicaré a tejer regalos invisibles jejejejje. Así que os dejo con 3 ideas para tejer cositas navideñas que he encontrado en http://www.tejiendoperu.com/

2 comentaris:

  1. Sempre hi ha un nen espavilat que va diguent-los "la veritat" a la resta per donar-se importància... És inevitable!
    Ja veurem què estàs planejant...
    Besets.

    ResponElimina
  2. Hola Sonieta!
    Mira que a ver si nos alcanza el "turbo" para terminar tantos pendientes, jijiji...
    Abrazos y hasta pronto!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.