dilluns, 14 de març del 2011

Blue Babette Blanket

A aquestes alçades, qui no ha sentit a parlar de la Babette Blanket??
aquí us deixo uns links que en parlen: el de The Purl Bee, un mural a flickr, el patró a raverly... us he de confessar que no he comprat el patró (ups!) però és que res més senzill que uns solid granny squares de diferents mides i amb colorins diversos units formant una divertida manta...
O sigui que al final m'he decidit a fer-ne la meva versió, en tons de blau, perquè ja tinc a qui regalar-la i termini de lliurament... només una pista... serà una manteta per mirar la tele...
aquests és el primer quadradet, ja us n'aniré ensenyant l'evolució...

4 comentaris:

  1. És espectacular, oi? Jo sempre he pensat que haig de fer una, però mai m'animo ;-(

    ResponElimina
  2. M´encanta la babette blanket, la meva la tinc a mitges.

    ResponElimina
  3. Són tan maques, sobretot si queda ben quadrada.
    També és un dels meus projectes pendents, però sóc tan dolenta pels Grans Projectes que no sé si algun dia la començaré, jis.

    ResponElimina
  4. He estat "tentada" moltes vegades de comprar el patró... es una passada, per mi el truc son la combinació de colors. Estic desitjan que penjis més fotos. Petons.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.