divendres, 4 de març del 2011

tinc una cita [editat]



com si tingués quinze o divuit anys, estic nerviosa i emocionada...

aquesta nit tinc una cita, aquesta nit anem de concert!!!

no puc dir que en tinc tots els discos però gairebé... i després de molt de temps, els puc tornar a veure en directe, amb una gran diferència respecte l'última vegada (deu fer així com vint anys): m'acompanya el fan número 2 a casa, en jan!!!

Aquesta nit, a les 21.00, tenim una cita amb tarragona m'esborrona justakí em fa patir :-O

[edito]: la foto és penosa... però que bé que ens ho vam passar... (per cert, no van cantar Tarragona, snif snif, però si Bona Nit)

3 comentaris:

  1. Encara recordo l'últim concert dels Pets que vaig anar, juntament amb Sopa de Cabra, Sangtraït i Sau. Fa 17 anys!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.