dijous, 21 de juliol del 2011

de vacances!!!?¿?¿?¿

últim dijous abans de vacances
preparant tot el que necessito comprar de llana, fil, perlé... per no quedar amb cap projecte a mitges...
preparant patrons que s'han anat quedat acumulats durant l'any, i que no he pogut teixir...
meditant un projecte de blog-catàleg
omplint bosses per anar a la platja i després a la muntanya...
me n'aniré uns dies, però he deixat moooolts de posts programats, per a que no em trobeu a faltar :-)



último jueves antes de vacaciones
preparando todo lo que necesito comprar de lana, hilo, perlé... para no quedar con ningún proyecto a medias...
preparando patrones que se han ido quedando acumulados durante el año, y que no he podido tejer...meditando un proyecto de blog-catálogo
llenando maletas para ir a la playa y luego a la montaña...
me iré unos días, pero he dejado muuuuuchos posts programados, para que no me echéis de menos :-)

4 comentaris:

  1. Bones vacances, jo m'en vaig demà, yujuuuuuu, i encara tinc unes quantes coses per enllestir. Petons y fins la tornada.

    ResponElimina
  2. Molt bones vacançes, disfruta-les i carrega piles i no treballis gaire,
    Fins a la tornada.

    ResponElimina
  3. Quines ganes!!! Que vagi molt bé, facis moltes coses, llegeixis molt i sobretot, sobretot, sobretot riguis i siguis feliç!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.