dimarts, 23 d’agost del 2011

**antinoo**


El primer treball que vaig fer a la universitat va ser sobre el llibre "Memorias de Adriano" de Marguerite Yourcenar. Raro, direu, si sabeu que vaig estudiar Econòmiques, doncs si, raro!
No sé la de vegades que l'hauré rellegit, en edició de butxaca, el tinc subratllat, rebregat,... Ja va tocant una altra rellegida :-)

El primer trabajo que hice en la Universidad fue sobre el libro "Memorias de Adriano" de Marguerite Yourcenar. Raro, diréis, si sabéis que estudié Económicas, pues si, raro!
No sé la de veces que lo habré releído, en edición de bolsillo, lo tengo subrayado, estrujado... Ya va tocando otra releída :-)

2 comentaris:

  1. Bon dia Sonieta, es un llibre mol interesant, Adriano i el seu amant, i tot lligat a la história de Roma. Un emperador nascu a la península, quina vida que va tenir, oi!!
    Petons.

    ResponElimina
  2. Mira que tenim coses en comú, mira que m'agrada la lectura, però, noia, a mi no em va arribar aquest llibre. Potser perquè el vas haver de treballar el vas poder llegir d'una altra manera. Per cert, un dels meus primers treballs va ser sobre "El fracaso de la revolución industrial en España". Posats a fer, em quedo amb l'Adriano ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.