divendres, 14 d’octubre del 2011

40... i què? (4) Lloques Power

i dimarts em van enganyar
i em van fer anar al xino... però vam acabar sopant al Flor de cera... només nosaltres!!!
20 lloques cridaneres!!!

La Sonieta i la Marga-llocaNovata
les lloques maquinadores
i vam fer una gimcana
i ens van fer disfressar
i em van cantar una cançó
i els en vaig cantar una altra
i vam beure i vam menjar
i vam riure i gairebé vam plorar

i em van regalar un album de fotos,
que a mi m'agraden molt les fotos
i tots els mails que s'han enviat a la meva esquena
maquinant el meu regal
OJO sense la sonia

i ens ho vam passar molt bé
gaudint d'un petit moment
amb l'excusa d'un aniversari
amb l'excusa d'inici de curs
per trobar-nos i passar una estona juntes

qui m'havia de dir que aquestes alçades
trobaria unes amigues del cor
amb qui riure amb qui plorar
amb qui sortir a passejar

moltes gràcies lloques de mi coraSSSon

1 comentari:

Gràcies per deixar-me un comentari.