divendres, 28 d’octubre del 2011

dia de pluja

Fa la sensació que tota la setmana hagi estat plovent... i algun dia deu haver fet sol... no me'n recordo... ahir va ploure, aquesta nit ha plogut i aquest matí ens hem llevat plovent i segueix plovent...

I en aquest "país que no sap ploure" quan cauen quatre gotes ens col·lapsem, ens accidentem i ens posem de mal humor.

Des d'aquí el meu petit homenatge als conductors dels autobusos, que avui rebran més d'un moc, i en general a tots els professionals que no poden deixar el cotxe a casa en un dia de pluja...

Jo he pujat al bus, i sabent que arribaria tard a la feina... he anat fent... entre el ganxet i el whatsapp, el viatge ha estat moooolt més curt :-) 

Que passeu un molt bon cap de setmana!!!

Tengo la sensación que toda la semana ha estado lloviendo... ay algún día debe haber sido soleado... no me acuerdo... sólo sé que ayer llovió, esta noche ha llovido y esta mañana nos hemos levantado lloviendo y sigue lloviendo...

Y en este "país que no sabe llover" cuando caen cuatro gotas nos colapsamos, nos accidentamos y nos ponemos de mal humor.

Desde aquí mi pequeño homenaje a los conductores de los autobuses, que hoy recibirán más de una mala palabra y en general a todos los profesionales que no pueden dejar el coche en casa en un día de lluvia...

Yo he subido al bus, y sabiendo que llegaría tarde al trabajo... me lo he cogido con calma... entre el ganchillo y whatsapp, el viaje ha sido muuuucho más corto :-)

¡¡¡Pasad un muy buen fin de semana!!!

3 comentaris:

  1. Aquí ha començat a ploure ara a la nit. Tornant a casa he vist una mare que duia el seu fill arropat amb una manteta de grannies!! Fa molt que no agafe el ganxet i amb dues amigues esperant per a la primavera no m'ho pensaré més. :-)
    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  2. Bien!!! ese es el espíritu de una tejedora!!!
    Buen fin de semana!!!
    Besoooooooooooo

    ResponElimina
  3. Des del bell mig del pont, whatsappeja sempre que et calgui ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.