dijous, 17 de novembre del 2011

digueu-me dispersa... us deixo

Com si no tingués mil coses començades (mil potser exagero... deixa'm comptar: 2 colls de ganxet, 1 de mitja, 1 manta que li falta una passada de quadres, 2 mantes pendents de bloquejar i rematar fils, la Knitting Bag.. tot això en circulació, a part d'uns quants UFO: ponxo, camí de taula de tapetes, crocheted stone a mig acabar, un tapete només amb un motiu, un tororo que li falten els detalls i un ós que li falta una cama i cosir-lo...) així en un pim pam se m'acuden 13 coses que podia haver tirat endavant ahir al vespre... a més d'haver pogut teixir el granny 14 del repte Cobijos de Amor... que encara he de començar i s'ha de presentar el dissabte, doncs no se m'acut res més que treure unes llanes que em va regalar la meva estimada ander a l'Spring Spanish Swap ...

Como si no tuviera mil cosas empezadas (mil quizá exagero... déjadme contar: 2 cuellos a ganchilla, 1 a punto, 1 manta que le falta una tira de cuadros, 2 mantas pendientes de bloquear y rematar hilos, la Knitting Bag.. todo esto en circulación, a parte de unos cuantos UFO: poncho, camino de mesa de tapetes, crocheted stone a medio acabar, un tapete sólo con un motivo, un tororo al que le faltan los detalles y un oso al que le falta una pierna y coserlo...) así en un pimpam se me ocurren 13 cosas que podía haber adelantado ayer por la noche... además de haber podido tejer el granny 14 del reto Cobijos de Amor... que todavía tengo pendiente de empezar y que hay que entregar el sábado...pues no se me ocurre nada más que sacar unas lanas que me regaló mi querida ander en el Spring Spanish Swap ...


I començar la versió en ganxet del famós xal Citron...
és el Critron by Martha Simonsen
Y empezar la versión a ganchillo del famoso chal Citron... 
es el Critron by Martha Simonsen

Estic taaaaaaaan pallá, que de vegades no em trobo ni jo...
Lo de les explicacions per WhatsApp a unes amigues meves per teixir-lo juntes ja no us ho explico, elles ni cas...
Sort que avui ja fa solete!!!!
Estoy taaaaaan pallá, que a veces no me encuentro ni yo... 
Lo de las explicaciones vía WhatsApp a unas amigas mías para tejerlo juntas ya no os lo explico, ellas ni caso...
Suerte que hoy ya ha salido el solete!!!

4 comentaris:

  1. Dispersa! :-D
    No sabia que hi existia una versió en ganxet del Citron.

    ResponElimina
  2. Hola. Tiene buena pinta este chal, tengo ganas de verlo acabado.
    Un saludo.

    ResponElimina
  3. jajaja es que no tens remei!!
    jo sóc igual nena!

    petonets

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.