dijous, 26 d’abril del 2012

2012 BAM-CAL April

Aquest mes només he teixit el quadradet de 12".
Els altres 2 no m'agradaven com quedaven.
Aquest m'ha agradat molt amb els bonyets petitets :-)
Ja el tinc aplicat a un projecte en curs... endivineu quin?
Este mes sólo he tejido el cuadradito de 12". 
Los otros 2 no me gustaban como quedaban. 
Este me ha gustado mucho, con sus bultitos pequeñitos :-)
Ya lo tengo aplicado a un proyecto en curso... ¿adivináis cuál?

Lion's Mane Square


Lion's Mane Square by April Moreland

5 comentaris:

  1. Me encanta como tejes. Tengo ganas de veros. A ver si quedamos de nuevo. A ver si me dejan tranquilos los bichos de la primavera y quedamos.

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai nena que bonic!! Se us troba a faltar la veritat :-)

      Desvirusiza't i molta força i ens veiem aviat!!!

      petons així de lluny

      Elimina
  2. No se els altres, pero aquest es precios i t'ha quedat super maco!
    Miauuuuuuupetonets guapa!

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.