dimecres, 23 de maig del 2012

reprenent UFO: teddy bear

El diumenge 13 a la tarda, vaig agafar uns quants amigurumis que tenia ja fets i me'n vaig anar a la convocatòria que haviem fet des d'Iluro Craft, una demo d'amigurumis a les festes del barri de la Via Europa-Nou Parc Central... els ninotets de ganxet van sortir de casa per ensenyar que això del ganxet és una cosa divertida i dirigida a tothom: petits i grans, nens i nenes :-) 

També vaig agafar aquest ós teddy, feia tant de temps que l'havia començat que he perdut les instruccions i el patró... tinc una cama a mitges i encara em falta un braç Oh!!! i clar, omplir i cosir... i vaig aprofitar l'estona que vam estar teixint juntes per muntar la carona... ja falta menys per acabar-lo!!! Aviat us l'ensenyo!

Domingo 13 por la tarde, cogí unos cuantos amigurumi que tenía ya tejidos y me fui a la convocatoria que habíamos hecho desde Iluro Craft, una demo de amigurumi en las fiestas del barrio de la Via Europa-Nou Parc Central... los muñequitos de ganchillo salieron de casa para enseñar que esto del ganchillo es una cosa divertida y dirigida a todo el mundo: pequeños y mayores, niños y niñas :-) 
También me llevé este osito teddy, hacía tanto tiempo que lo había empezado que he perdido las instrucciones y el patrón... tengo una pierna a medias y todavía me falta un brazo... Oh!!! y claro, rellenar y coser... y aproveché el ratito que estuvimos juntas para montar la carita... ya queda menos para acabarlo!!! Pronto os lo enseño!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.