dilluns, 18 de febrer del 2013

auditoria ganxetil


Recordeu aquest post que vaig penjar a principis de desembre oferint-vos mantes a preu només de la llana invertida per recaptar diners per a Babel? Doncs he de confessar que us he fet el salt. O_O!!!
Vaig vendre 5 mantes grosses i 1 de petita (en tinc més si en voleu i n'hi ha una que encara ha d'arribar a destinatar-hi, ho sé...) i tenia els diners en una capseta pendents de donar-los a una amiga meva que és qui té el contacte amb Babel

Però vaig veure que la nostra escola participava en la IX Carrera Kilómetros de Solidaridad con los niños de Níger i les cames em van tremolar. Em perdoneu que hagi canviat la destinació dels diners? Vaig creure que la urgència s'ho valia.
No cal dir que la col·laboració amb Babel va més enllà i seguirem fent-hi aportacions, tant en diners, com comprant calendaris o braçalets, com en mantes.

Gràcies.

Recordáis este post que colgué a principios de diciembre ofreciendoos mantas a precio sólo de la lana invertida para recaudar dinero para Babel? Pues he de confesaros que os engañado. O_O!!!
Vendí 5 mantas grandes y 1 de pequeña (tengo más si queréis y hay una que todavía ha de llegar a destino, lo sé...) y tenía el dinero en una cajita pendiente de dárselo a una amiga mía que es quién tiene el contacto con Babel
Pero vi que nuestra escuela participaba en la IX Carrera Kilómetros de Solidaridad con los niños de Níger y las piernas me temblaron. ¿Me perdonareis que haya cambiado la destinación del dinero? Creí que la urgencia lo valía.
No hace falta decir que la colaboración con Babel va más allá y seguiremos haciendo aportaciones, tanto en dinero, como comprando calendarios o brazaletes, como en mantas.
Gracias.

2 comentaris:

  1. Yo creo que lo importante es ser solidario no importa a quien se destine.
    Asi que no creo que nadie te lo tenga en cuenta :)
    Pasate por mi blog a recoger un premio.
    Besotes y feliz semana

    ResponElimina
  2. Uff! Tranquila, hi ha tans llocs per invertir...

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.