dijous, 21 de novembre del 2013

col·laboració amb Tricotin Tricotan


Aquesta tarda participo com a voluntària en una trobada entre àvies i nens i nenes en risc d'exclusió social per donar unes joguines teixides a mà pel casal d'àvies de la Vall d'Hebron. El centre on van destinades les joguines és la Fundació Pare Manel, a Nou Barris, Barcelona.
Emocionada per tot plegat. Per poder col·laborar en una causa solidària fent allò que més m’agrada. Perquè aquesta nit hi haurà uns quants nens i nenes que dormiran abraçats a un osset que haurà fet una iaia que no serà la seva però que l’haurà teixit amb tant d’amor com si ho fós.

Esta tarde participo como voluntaria en un encuentro entre abuelas y niños y niñas en riesgo de exclusión social para dar unos juguetes tejidos a mano por el casal de abuelas de la Vall d’Hebron. El centro al que van destinados los juguetes es la Fundació Pare Manel, en Nou Barris, Barcelona.
Emocionada por todo en general. Por poder colaborar en una causa solidaria haciendo lo que más me gusta. Porque esta noche habrá unos cuantos niños y niñas que dormirán abrazados a un osito que habrá hecho una abuela que no será la suya pero que lo habrá tejido con tanto amor como si lo fuera.

4 comentaris:

  1. Que maco!! T'ho passaràs genial! Després explica'ns-ho tot, eh?

    ResponElimina
    Respostes
    1. va anar tan ràpid i me'n vaig haver d'anar tan aviat, que ni fotos ni res
      només una xerradeta amb les iaies i un interrogatori per part dels nens
      va ser tan emocionant com m'imaginava

      Elimina
  2. No sé si és que m'he aixecat amb el dia tonto... però m'he emocionat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. bufff si jo comptés aquests dies tontos...

      emocionada d'haver-te emocionat jijijiji

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.