divendres, 20 de desembre del 2013

Friday Pattern [pause]

aquest mes de desembre l'ari ens ha proposat tants projectes nadalencs que m'he col·lapsat!
jajajja, em col·lapso amb una mosca que passa
Per això he decidit no fer-ne cap, almenys durant aquests dies... i dedicar-me a altres cosetes que m'han vingut més de gust... Us deixo el link per a que li feu una visiteta i trieu el que més us agradi!

Friday Pattern by ari togores

este mes de diciembre, ari nos ha propuesto tantos proyectos navideños que me he colapsado!!
jajajjaj, me colapso con una mosca que pasa!!
Por eso he decidido no tejer ninguno, almenos durante estos días y dedicarme a otras cositas que me han apetecido más... Os dejo el link para que le hagáis una visitita y escojáis lo que más os guste!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.