dijous, 23 de gener del 2014

el mateix premi, amb un any de diferència

fa un any la maite m'enviava aquest mateix premi
feia poc que ens coneixiem i després hem seguit molt en contacte,
tot i ser molt lluny l'una de l'altra
avui me l'ha enviat la laia, també fa poc que ens coneixem
però espero que també arribem a ser bones amigues

com és habitual en mi, no nominaré "n" blocs, perquè m'és molt difícil triar, 
encara que em fa molta il·lusió i faig un post sempre que m'envieu algun premi
i en comptes de dir 7 coses sobre mi, valoraré els 7 propòsits que em feia l'any passat
  1.  valorar-me més, la feina que faig té valor! -- pse pse, en eso estamos
  2. organitzar-me més, necessito organitzar-me més! -- pse pse, en eso estamos
  3. endreçar, necessito llençar i recol·locar coses! -- pse pse, en eso estamos
  4. assaborir cada moment, ser feliç amb cada petita cosa bonica!! -- millorant
  5. donar a les coses la seva justa importància, no atabalar-me per tonteries!!! -- millorant
  6.  deixar de crear blogs... aquesta no la compliré jajajjaja -- pos mira, aquesta si que l'he complert
  7. viure!! viure!!! cada dia!! donar gràcies per viure!!! -- m'ho recordo cada dia, gràcies!!
hace un año maite me enviaba este mismo premio.
hacía poco que nos conocíamos y después hemos seguido mucho en contacto, 
aunque estemos muy lejos la una de la otra
hoy me lo ha enviado laia, también hace poco que nos conocemos
pero espero que también lleguemos a ser buenas amigas

como es habitual en mi, no nominaré "n" blogs, porque me es muy difícil escoger
aunque me hace mucha ilusión y escribo un post siempre que me enviáis algún premio
y en vez de decir 7 cosas sobre mí, valoraré los 7 propósitos que me hacía el año pasado:
  1. valorarme más, el trabajo que hago tiene valor! -- pse pse, en eso estamos
  2. organizarme más, necesito organizarme más! -- pse pse, en eso estamos
  3. ordenar, necesito tirar y recolocar cosas! -- pse pse, en eso estamos
  4. saborerar cada momento, ser feliz con cada pequeña cosa bonita!! -- mejorando
  5. dar a las cosas su justa importancia, no agobiarme por tonterías!!! -- mejorando
  6. dejar de crear blogs... uy, esta no la cumpliré jajjaja -- pues mira, ésta si que la he cumplido
  7. vivir!! vivir!!! !!! cada día!! dar las gracias por vivir!! -- me lo recuerdo cada día, gracias!!!
com sempre / como siempre 
feel free
i emporteu-vos-el / y llevároslo

2 comentaris:

  1. Respostes
    1. no et pots arribar a imaginar la il·lusió que em fan els teus comentaris després de tant de temps callada...
      de debo, ja saps que soc una tontina, però molan mogollon ^_^

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.