dimecres, 15 de gener del 2014

Mother & daughter doilies (i 2)

La Carme  és la meva hèroa!!! Té un bloc, té 4 (QUATRE) pollos, treballa fora de casa i encara té temps d’experimentar tenyint samarretes, fent blandiblub, i escannejar-me revistes antigues per a que segueixi sent una vieja’l visillo. Perquè ella també ho és i de vegades li agafa la febre tapetil i llavors quan ho publica, jo #culoveoculoquiero i també m’hi he de posar...
Carme es mi héroa!!! Tiene un blog, tiene 4 (CUATRO) pollos, trabaja fuera de casa y todavía tiene tiempo de experimentar tiñendo camisetas, haciendo blandiblub, y escanearme revistas antiguas para que siga siendo una vieja’l visillo. Porque ella también lo es y a veces le coge la fiebre tapetil y entonces cuando lo publica, yo #culoveoculoquiero y también tengo que ponerme...

Aquest és el seu tapete, el petit.Heu vist quines rajoles?? jajjaja
Éste es su tapete, el pequeño. Habéis visto qué azulejos?? jajaj

I aquests són els meus, el petit i el gran, el fillet i la mare (encara que de la mare me’n vaig cansar a 4 passades d’acabar i el vaig finiquitar per l’article 23, o sigui quan i com em va semblar) jijijiji
Y éstos son los míos, el pequeño y el grande, el hijito y la mamá (aunque de la madre me cansé a 4 pasadas de acabar y lo finiquité por el artículo 23, o sea cuando y como me pareció) jijiji





Aquí teniu el patró, per si us n’han agafat ganes. O_O Aquí tenéis el patrón, por si os han venido ganas

6 comentaris:

  1. Qué bonitos!!!! me encantan!! beso!

    ResponElimina
  2. No sé si és part de ser una vieja'l visillo o no, però sí que m'havia fixat en les rajoles. Vintage de debó i amb pedigrí!!
    Molt bonics els tapetes... faré com si no hagués vist el link al patró... jajaja (a qui vull enganyar? *clic*)

    ResponElimina
    Respostes
    1. oooitant que es per això...
      una viejalvisillo nace, no se hace (encara que algunes encara no ho saben que ho són) i esloquetiene... ens fixem en els fons de rajoles i tela de mocador de fer farcells en totes les fotos

      espero amb candeletes la teva delicada versió ^_^

      Elimina
  3. I el meu comentari a la teva entrada, ahir, es va perdre per internet :(
    Gràcies, bonica!
    Ahhh i un dia us ensenyaré totes les rajoles de casa, que a cada habitació són diferents jejjeje
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ohh quina peneta els comentaris que no es llegiran mai perque s'han perdut per Internet...

      gràcies a tu, per ser font d'inspiració a tots els nivells

      i si, volem veure rajoles antigues moooolen mogollon!!!

      petons

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.