dimecres, 11 de juny del 2014

reprenent UFO: aquella llana gustosa i verda...

aquella llana tan gustosa i verd pistatxo ens va enamorar
era tan i tan suau que amb la Raquel en vam comprar tota un bossa...
però aviat vam veure que amb el ganxet no hi havia forma de teixir-hi res

i vaig muntar uns quants punts de mitja per fer una bufanda...
però es va quedar en una bossa allà morta de fàstic
fins que la vaig repescar i vaig teixir unes quantes passades més però no avançava

i vaig canviar les agulles a veure si amb unes agulles més gruixudes quedava millor i/o teixia més ràpid
però el que comença sent un xurro acostuma a tenir molt mal final
o sigui que ho vaig desfer tot i volia aprofitar la llana per fer-ne pompons...

però vaig tenir una inspiració... i al final he teixit un coll ^_^, 
bé la veritat és que 2 colls per regalar a unes mamis 
que m'han ajudat molt aquest any en la logística futbolera.
A punt estan i un ufo menys O_O

provant probando




aquella lana tan gustosa y verde pistacho nos enamoró
era tan y tan suave que con Raquel compramos toda una bolsa...
pero pronto vimos que con el ganchillo no había forma de tejer nada

y monté unos cuantos puntos de media para tejer una bufanda...
pero se quedó en una bolsa allí muerta de asco
hasta que la repesqué y tejí unas cuantas vueltas pero no avanzaba

y cambié las agujas a ver si con unas agujas más gruesas quedaba mejor y/o se tejía más rápido
pero lo que empieza siendo un churro acostumbra a tener muy mal final
o sea que lo destejí todo y quería aprovechar la lana para hacer pompones...

pero tuve una inspiración... y al final he tejido un cuello ^_^, 
bueno 2 cuellos iguales, para regalar a unas mamis
 que me han ayudado mucho este año en la logística futbolera. 
A punto están!! y un ufo menos O_O

2 comentaris:

  1. Muy chulis!!! =)

    Aunque me está dando un calor sólo de verlo... :p

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajja lo tendrán que guardar para el invierno... porque la verdad es que si que da calor sólo de verlo...

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.