dimecres, 4 de juny del 2014

Xal de pinyes??

Fa uns dies navegant de bloc en bloc, em vaig topar amb l'inici d'aquest xal que publicava la meva amiga Susana a la seva Ventana Azul. Pinyes!!! en un xal??? oh my god!! vaig haver de córrer a veure de què es tractava i em vaig apuntar al CAL que organitza la María del Mar del bloc Tejiendo en mi cocina a Facebook.
I en una tarda tonta, amb els nens de colònies, el cel gris i sense ganes d'anar a Barcelona vaig agafar el patró i vaig començar a fer unes passades... però oh!! fatalidad si vols fer una cosa ben feta... procura seguir el patró perque sino surten xurros... l'estil tapete no admet freestyle o sigui que a desfer...

Hace unos días navegando de blog en blog, me encontré con el inicio de este chal que publicaba mi amiga susana en su Ventana Azul. Piñas!!! en un chal??? oh my god!! tuve que correr a ver de qué se trataba y me apunté al CAL que organiza María del Mar del blog Tejiendo en mi cocina en Facebook.
Y en una tarde tonta, con los niños de colonias, el cielo gris y sin ganas de ir a Barcelona, cogí el patrón y empecé a tejer unas vueltas... pero oh!! fatalidad!!! si quieres tejer una cosa bien hecha... procura seguir el patrón porque sino salen churros... el estilo tapete no admite freestyle o sea que a destejer


que boniques que queden les pinyes, de totes formes, encara que t'inventis el patró de la resta ^_^
que bonitas que quedan las piñas, de todas formas, aunque te inventes el patrón del resto ^_^


primer intent, en perlé, desfet
primer intento, en perlé, destejido


segon intent, en acrílic d'estiu, desteixit
segundo intento, en acrílico de verano, destejido



tercer intent... mateix acrílic d'estiu, de moment fins aquí hem arribat jajajajjajaja
tercer intento... mismo acrílico de verano, de momento hasta aquí hemos llegado jajjajajaja

1 comentari:

  1. Hola, cuantos intentos y todos los colores son muy chulos. También me estoy armando un lío con el patrón y creo que lo voy a tunear a mi manera.
    besos

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.