divendres, 17 de juliol del 2015

#MandalasForMarinke

és extrany que no hagués arribat mai al seu bloc
però és així
quina llàstima perquè és preciós...

no la coneixia, però encara tremolo amb la seva pèrdua
perquè ha deixat un buit molt gran
perquè la xarxa llanera la plora mentre segueix teixint

i encara que no la conegués,
em fa tant de mal la seva història
que no puc sino posar un granet de sorra, el meu granet de sorra a l'homenatge que li estan organitzant
perquè el ganxet em va salvar

thank you Kathryn, 
my mandalas fly to San Francisco to collaborate to your beautiful project!
#mandalasForMarinke
#crochetsavedmylife






es extraño que no hubiera llegado nunca a su blog
pero es así...
qué lástima porque es precioso

no la conocía pero aún tiemblo con su pérdida
porque ha dejado un vacío muy grande
porque la red lanera la llora mientras sigue tejiendo

y aunque no la conociera
me duele tanto su historia
que no puedo dejar de poner un granito de arena, mi granito de arena al homenaje que le están organizando
porque el ganchilló me salvó

2 comentaris:

  1. Jo també no la coneixia, vaig a pegar-li una ullada.
    Igual que tu el ganxet em va salvar, no puc sentir-me indiferent...

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.