dimarts, 19 de desembre del 2017

NadaldeGanxet. Angeletdelvisillo

La Mercè em va passar unes captures de pantalla. 
Volia fer un angelet de ganxet per a l'arbre. Bé, de fet n'ha fet uns quants...

Vaig estar buscant fins que vaig trobar aquests (zenkiu diar Pinterest
i en vaig fer una prova a veure com quedaven... 

aquí us deixo el patró 

aquesta és la meva versió

Són una mica viejalvisillo, però poden quedar bonics a l'arbre, o per fer un detall a la taula de Nadal...
sempre que veig aquestes coses penso en tu, en com ens haguessim fet un tip de riure o en com els haguessim teixit amb nocturnitat i alevosia....

#missyou #loveyou

dia 19 again

més idees de Nadal al tauler de Pinterest-Navidat
específic d'estrelles amb les nenes d'IluroCraft

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar-me un comentari.