dimarts, 6 de març del 2018

unicoooornio


Ja sabeu que visc en un món de llum i color i d'unicornios rosa
que potser em passo de japiflauer
i que sempre vaig amb el lliri a la mà
...
no hi puc fer més
...


per això quan la Noemí em va dir que havia trobat un -kit unicornio- a la botiga tedi de Mataró...
vaig haver de córrer a comprar-lo ^_^
sabent que n'hauré de fer uns quants... ai quan el vegi la Martina... 



selfie amb el kit, sortint de la botiga

teixint potetes a la trobada d'IluroCraft


estic tan fatal d'unicornios, que fins i tot m'he creat un tablero a Pinterest....
ains pondiooos
#estamosfatal


i per fi el tadah!!! a la darrera trobada d'IluroCraft!!

ueueueee 
els ha fet tanta gràcia que l'han adoptat de mascota ^_^





2 comentaris:

  1. Una preciositat de mascota, tot s'ha de dir. No m'estranya gens que estigues boja per ells, vaig a fer-li una ullada al kit...
    Besets.

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.